Kirjoita KOLME  (3) asiaa omasta elämästäsi kaikista alla mainituista ajankohdista.

Kymmenen vuotta sitten  (v. 1998):

  • Minulla oli 10-vuotias tyttö.
  • Meillä oli Pepi-koira.
  • Asuin Jalasjärvellä.

Viisi vuotta sitten  (v. 2003):

  • Olin töissä kehitysvammaisten hoitajana
  • Olin sinkku.
  • Olin usein ravintoloissa tyttäkavereiden kanssa.


Kolme vuotta sitten  (v. 2005):

  • Aloin seurustella Kokkolalaisen miehen kanssa.
  • Olin kaiken vapaa-ajan Kokkolassa.
  • Tytär muutti Vaasaan opiskelemaan.

Vuosi sitten (v. 2007):

  • Mentiin naimisiin
  • Meille syntyi poika.
  • Aloin Party Lite-esittelijäksi.

Eiliseen mennessä tänä vuonna (v. 2008):

  • Ollaan päätetty alkaa rakentamaan taloa.
  • Kastelli-talo tilattu.
  • Sain uuden auton.

Eilen  (12.10.2008):

  • Tultiin "maalta" kotiin.
  • Pesin pyykkiä.
  • Katoin Big Brotherin ja Piirin.

Tänään  (13.10.2008):

       * Nukuttiin aamulla kahdeksaan.

       * Kävin pojan kanssa siskon luona kylässä.

       * Tietsikalla sekaamista, kun poika nukkuu.

Huomenna  (14.10.2008):

  • Pojan kanssa leikkimistä.
  • Valokuvien järjestelyä.
  • Katson Paon illalla.
Ensi vuonna  (v.2009):
  • Töihin tammikuulla.
  • Talon rakentaminen alkaa keväällä.
  • Muutto uuteen kotiin jouluksi. (toivottavasti)


ja tämän haasteen saa ottaa kuka tahansa jos tahtoo mukaansa....jätä vinkki jos laitoit blogiisi... tahtoo käydä lukemassa.........