Siis pakko tehdä tää, ku satuin löytään "Kaalisoppaa koneeseen-sivuilta"

Millainen olet?

Jos saat yli 10, olet normaali kapinallinen teini.
Jos saat yli 20, sinulla on vielä mahdollisuus muuttaa elämäsi suuntaa.
Jos saat yli 30, olet pahasti kieroutunut ihminen jonka on syytä muuttaa elämäntapojaan.
Jos saat yli 40, kukaan ei voi pelastaa sinua. Olet pilannut elämäsi.

1. Minulla on rikosrekisteri [-] (oletan, että jotain vanhoja ylinopeussakkoja ei lasketa?)
2. Minut on viety poliisiautolla kotiin [-]
3. Olen tullut kotiin kaatokännissä [x] (nuorempana useinkin...)
4. Poltan/olen polttanut vakituisesti tupakkaa [x] (mutten enää vuosikausiin)
5. Olen menettänyt neitsyyteni alle 15 vuotiaana [-]
6. Olen ollut poliisin kuulusteluissa [x] (valvontakameran ottaman ylinopeussakon takia)
7. Olen jäänyt jälki-istuntoon [x] (Lintasin ylä-asteella

8. Olen varastanut kaupasta [x] (tämä loppui kuin taikaiskusta, kun täytin 15 vuotta ja älysin yhtäkkiä olevani ihan oikeasti vastuussa tekemisistäni, moraalin vastaisku siis)
9. Olen ajanut autoa ilman korttia [-]

10. Minut on yritetty raiskata/on raiskattu koska pukeuduin liian avonaisiin vaatteisiin [-]
11. Olen viillellyt itseäni [-]
12. Olen polttanut itseäni [-]
13. Olen lintsannut koulusta [x]
14. Toivoisin/olen toivonut jollekkin kuolemaa [x] (jos joku ei tätä rastita, valehtelee xD)
15. Olen yrittänyt itsemurhaa [-]
16. En usko jumalaan/jumaliin [-]
17. Käytän/olen käyttänyt/kokeillut huumeita [-]
18. Sairastan/olen sairastanut bulimiaa [-]
19. Olen ollut koko yön ulkona (telttaretkiä yms. ei lasketa) [x]
20. Minulla on tähänmennessä jo yli 10 rastia [x] (hassu kysymys?)
21. Olen laittanut alastonkuvia nettiin [-]
22. Palvon/olen palvonut saatanaa [-]
23. Vanhempani/joku muu aikuinen on sanonut että näytän huoralta [-]
24. Seurustelen/olen seurustellut samaa sukupuolta olevan henkilön kanssa [-]
25. Minulla on enemmän kuin 5 lävistystä [-]
26. Olen/olen ollut kalju [-]
27. Olen gootti [-]
28. Olen jäänyt kiinni suutelemasta samaa sukupuolta [-]
29. Seurustelen/olen seurustellut yli 5 vuotta minua vanhemman henkilön kanssa [x]
30. Olen murtanut jonkun ruumiinosani [-]
31. Olen rikkonut ikkunan [-]
32. Olen kiroillut kirkossa [-]
33. Olen tappanut eläimen [x]
34. Olen esitellyt itseäni maksua vastaan [-]
35. Olen harrastanut seksiä maksua vastaan [-]
36. Olen varastanut ystävältä [-]
37. Olen pettänyt tyttö-/poikaystävääni [-]
38. Olen seurustellut yli 10 ihmisen kanssa [-]
39. Haluaisin/olen halunnut kuolla [-]
40. Minulla on tähänmennessä yli 20 rastia [x] (en jaksa laskea)
41. Valehtelen usein [-]

42. En tee/lue koululäksyjä melkein koskaan [x]
43. Olen/olen ollut velkaa yli 50 euroa [x]
44. Juon enemmän kun vanhempani [x]
45. Vihaan jotain ihmistä/ihmisiä [x]
46. Olen nauranut hautajaisissa [x]
47. Olen satuttanut lasta [-]
48. Olen saanut kokeesta hylätyn [x]
50. Sain pelottavan paljon rasteja tästä kyselystä [x]

Tästä sitten vaan, jos tekee mieli tehdä meemi, kopioi tästä x)

Meikäläisen rastimäärä: 18, eli olen kapinallinen, normaali, mutten kylläkään enää teini