LÖYSIN "ANNAN PUUHAT"-SIVUILTA TÄMMÖÖSEN TESTIN.

ULKONÄKÖ
[ ] Minulla on pahasti rohtuneet huulet
[x] Vihaan nenääni
[ ] Minulla on siniset silmät
[ ] Minulla on mustat hiukset
[ ] Hiukseni ovat oikeasti kiharat mutta suoristan kärsivällisesti
[ ] Minulla on useita korvalävistyksiä
[x] Pidän hiuksistani eniten ulkonäössäni
[ ] Minulla on pitkät etuhiukset
[ ] Minulla on leveät hartiat
[ ] Uskon, että olisin todella laihana kaunis
[ ] Minulla on paljon arpia käsissä
[ ] Muiden mielestä olen söpö (kuulemma)
[ ] Oikea hiusvärini on blondi

LUONNE
[x] Olen ailahtelevainen
[x] Olen aamuisin yleensä äreä
[  ] Olen hyvin masentunut juuri nyt joskaan en näytä sitä
[  ] Olisin mielelläni yksin jos minulla ei olisi tiettyä ystävää jonka kanssa haluan olla
[ ] Vihaan ulkonäköäni
[ ] Vihaan ulkonäköäni jopa niin paljon etten siksi elä täysillä
[x] Haaveilen paljon
[ ] Olen joskus vakavissani harkinnut itsemurhaa
[x] Nauran helposti
[x] Saan ihmiset nauramaan
[x] Nautin positiivisestä huomiosta
[x] Suutun yhtä helposti kuin minut saa rauhoittumaan
[x] Itken paljon, yleensä pari kertaa viikossa, joskus ilman syytä
[ ] Haluaisin ikävien ihmisten kuolevan
[x] Kadehdin laihoja ihmisiä
[ ] Olen sadistinen
[x] Osaan myös olla kiltti, järkevä, mukava ja luotettava, kun minuun tutustuu paremmin

VIHANKOHTEET
[? ] Wannabe-ihmiset
[x] Pissikset
[x] Liian pirteät 'olen-heti-aamulla-ihan-iloinen' –tyypit
[x] Urputtavat opettajat
[ ] ''Liha kuuluu ihmisen ruokavalioon, jos et syö eläin kuoli turhaan'' –sanomaansa tolkuttavat
[x] Aamuherätykset

AARTEET (TAVARAT):
[ ] Mp3-soitin
[ ] PlayStation Portable aka PSP
[ ] Katana/ joku tyylitelty teräsase
[ ] Dvd-elokuvat
[ ] Keikkalippu jonkun hyvän artistin keikalta
[ ] Piirtopöytä

PERHE/SUKU
[ ] Minulla on ainakin viisi lemmikkiä
[ ] Perheessäni on lemmikkien lisäksi äiti, isä ja isoveli
[ ] Jotkut lemmikeistäni on vähän erikoisempi kuin yleensä, kotilo, lisko, käärme tms
[ ] Isä hemmottelee minua
[ ] En siedä pikkuveljeäni
[x] Minulta on kuollut liian paljon läheisiä ihmisiä
[ ] Sukuni molemmin puolin (äiti & isä) ovat vähän oudot
[x] Jotkut sukulaiseni asuvat ulkomailla ja näen heitä harvoin

IHANAT
[x] Olen itkenyt sateessa
[x] Olen käynyt lempibändini keikalla

RAKKAUS
[ ] Olen tehnyt jotakin kyseenalaista, ja jos paljastaisin sen, luulen ettei kaikki uskoisi
[] Olen tällä hetkellä korviani myöten ihastunut
[ ] Piilottelen usein ihastumistani
[ ] Olen seurustellut omaa sukupuolta olevan kanssa
[x] Minulla on ollut ainakin yksi naurettavan lyhyt suhde (alle päivästä pariin viikkoon)
[ ] Olen toistaiseksi sinkku
[ ] Mielipide: kaikki rakkaus on kaunista & ei sukupuoli vaan ihminen
[x] Olen sutannut vihon sivulle sydämiä ja leijunut pilvissä

Että semmonen moon.