UUsi aluevaltaus! Olen aloittanut buzzaamisen

Buzzadorina minulla on mahdollisuus päästä kokeilemaan ja kertomaan, mitä pidän erilaisista tuotteista ja palveluista. Kun pääsen kokeilemaan tuotteita ja palveluita minun tarvitsee vain kertoa niistä ystävilleni, joko kasvotusten tai sosiaalisen median välityksellä sekä raportoida kokemuksistani. Buzzadorina toimiminen on kaikenlisäksi ILMAISTA.

Olen vastannut jo moniin kampanjakutsuihin ja nyt tärppäsi, minut hyväksyttiin kokeilemaan Decubal-tuotteita. Sain Kosteuttavaa, pehmentävää ja suojaavaa käsivoidetta kuiville käsille ja kynsinauhoille ja elvyttävää kasvovoidetta kuivalle ja vaativalle iholle sekä korjaavaa hoitovoidetta kuiville ja vahingoittuneille ihoalueille. Olen käyttänyt itse näitä viikon ja olen todella tyytyväinen tuotteisiin.Työssäni joudun pesemään ja desinfioimaan paljon käsiä, joten ovat kuivat kuin korput.

1329223191_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Itselleni on noi isommat tuubit ja loput jaettaviksi ystäville, työkavereille ym.

 


Olen rekisteröitynyt buzzadoriksi sivulla www.buzzador.com ja ehdotan, että sinäkin teet samoin!

Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja.

Kuinka kauan kestää ennenkuin pääset mukaan ensimmäiseen kampanjaan voi vaihdella muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen riippuen siitä, kuinka hyvin profiilisi sopii tuleviin kampanjoihin.